Αννίτα Πάνια: Φυσικά και περίμενα ότι η Άννα Βίσση θα γεμίσει το ΟΑΚΑ – Της αξίζει αυτό που συμβαίνει

2 months ago 14

19/04/2026 12:58

|

THESTIVAL TEAM

Στην κριτική επιτροπή του J2US βρέθηκε χθες η Αννίτα Πάνια. Η γνωστή παρουσιάστρια μίλησε στην εκπομπή «Ραντεβού το ΣΚ» και τον Σαράντη Μαριεττή.

«Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι στο J2US, ο Νίκος Κοκλώνης είναι φίλος μου και τον αγαπώ», είπε αρχικά η Αννίτα Πάνια.

Η ίδια είπε στη συνέχεια: «Το ζευγάρι που ξεχώρισα είναι η Έφη Θώδη και ο Dj Deleasis, με εκφράζουν πολύ. Με εκφράζει η ιδιοτυπία στους ανθρώπους, είναι σαν αποκύημα φαντασίας.

Δεν είμαι σε θέση να σας πω αν θα είμαι κάπου τηλεοπτικά την επόμενη σεζόν. Δεν μου λείπει η τηλεόραση, γιατί έχω… πολλές συσκευές στο σπίτι μου!

Εννοείται ότι θα πάω στη συναυλία της Άννας Βίσση στο ΟΑΚΑ. Φυσικά και περίμενα ότι θα γεμίσει το ΟΑΚΑ. Της αξίζει της Άννας αυτό που συμβαίνει, είναι ένα ελπιδοφόρο πλάσμα».

Διαβάστε μας στο Google News Ακολουθήστε το Thestival στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2026. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-