Οι δηλώσεις του Νίκολα Γιόκιτς στην media day της εθνικής Σερβίας για τα προκριματικά του παγκοσμίου κυπέλλου του 2027.
Σχετικά με τη συμμετοχή του στην Εθνική ομάδα: «Ίσως μέρος αυτού να προέρχεται από ένα αίσθημα ενοχής για το απογοητευτικό αποτέλεσμα που πετύχαμε στο τελευταίο τουρνουά. Για να μπορώ να πάω σπίτι χωρίς να ντρέπομαι. Θέλουμε να επιστρέψουμε εκεί που ανήκουμε».
Σχετικά με το συναίσθημα της συμμετοχής στην Εθνική: «Είναι πάντα το ίδιο συναίσθημα. Έχω παίξει με μερικούς από αυτούς τους τύπους στο παρελθόν, ενώ άλλους τους γνωρίζω για πρώτη φορά. Είναι πάντα προνόμιο και χαρά να βρίσκομαι εδώ. Περνάμε χρόνο μαζί, απολαμβάνουμε την εμπειρία…»
Σχετικά με το πόσο τον αγαπούν οι Σέρβοι οπαδοί την εθνική ομάδα: «Ελπίζουμε να παίξουμε τον εντός έδρας αγώνα μας μπροστά σε ένα γεμάτο γήπεδο. Έχουμε όλο το κίνητρο που χρειαζόμαστε επειδή ξέρουμε για τι παίζουμε. Είναι πάντα ξεχωριστό να παίζεις μπροστά στους φιλάθλους μας, στον κόσμο μας και κάτω από τη σημαία μας. Θα θέλαμε πολύ να δούμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους στις κερκίδες».
Σχετικά με την επίσκεψη του σε θέατρο: «Πηγαίνω και στο θέατρο στην Αμερική μερικές φορές. Προσπαθώ να ζω σαν οποιοσδήποτε φυσιολογικός άνθρωπος. Το απολαμβάνω…».


2 days ago
5







Greek (GR) ·
English (US) ·